Raad en win

Voor een fles wijn uit mijn voorraadkast: waar staan deze huisjes?

Raad eens!

Ik geef één hint: ze staan in een stad het Zuidwesten van Nederland.

Onder de goede inzenders verloot ik een willekeurige fles wijn of speciaalbier uit mijn voorraadkast. Wie het weet kan hieronder reageren of mailen naar info[at]schattenberg-media.nl.

Toevoeging (15.53 uur)

Ik geef nog een hint: in de stad in kwestie staan 366 rijksmonumenten.

Nog een toevoeging (16.46 uur)

Via twitter heeft Marktwain2 het geraden! Je ziet hier een hoekje van het Merula-weeshuis in het Zuid-Hollandse Brielle. De fles Bourgogne komt naar je toe!

O ja, strik genomen zijn het geen ‘huisjes’, maar één pand. Waarschijnlijk zijn wel ooit meerdere huizen samengevoegd…

9 thoughts on “Raad en win

Reageer!

