Stem op Arnhems Erfgoed voor de Erfgoed Challenge

erfgoed challengeDe zustersite van Monumentje!, Arnhems Erfgoed, doet mee aan de Erfgoedchallenge van de gemeente Arnhem! Ik roep ook lezers van dit weblog op te stemmen. Het kost u bijna geen tijd!

Wat houdt die ‘challenge’ in? De gemeente Arnhem stelt 5.000 euro ter beschikking voor een plan die aantoonbaar het Arnhemse erfgoed beleefbaar en toegankelijk maakt. Nou, dat doet dit weblog zeker! Elke Arnhemmer kan een plan indienen en elke Arnhemmer kan online voor een van die plannen stemmen! Die stemmen op internet tellen voor 50 procent mee in de eindbeoordeling. Een commissie en wethouder Gerrie Elfrink beoordelen de plannen ook; hun stemmen wegen voor de andere 50 procent mee.

Wat is mijn plan? Ik wil dit weblog nóg beter maken. Een eigen url, kunnen experimenteren met andere vormen op een weblog zoals videoblogging, maar ook een uitbreiding van de mogelijkheden van een site. En vooral: zorgen voor een professionele vormgeving om Arnhems erfgoed nog toegankelijker te maken. Verder zou ik vrijwilligers willen werven, die voor nog meer informatie kunnen zorgen op de site. Kortom: ik heb ideeën genoeg, die ik met de 5.000 euro van de gemeente mooi zou kunnen uitvoeren.

Hoe kunt u mij helpen? Klik onderstaande link aan en stem op ‘Weblog Arnhems Erfgoed professionaliseren’. Klik op het duimpje. En deel dit bericht op alle sociale media, zo veel als u kunt! Daarmee maakt u niet alleen mij, maar ook veel andere Arnhemmers blij.

STEM HIER VOOR DE ERFGOED CHALLENGE!

One thought on “Stem op Arnhems Erfgoed voor de Erfgoed Challenge

Reageer!

